Polerka obrotowa należy do podstawowych elementów wyposażenia wszystkich salonów detailingu. To nie tylko narzędzie doskonale nadające się do korekty lakieru, ale także świetnie sprawdzające się w wykańczaniu lakieru na bardzo wysoki połysk. W kontekście ostatecznego wyglądu lakieru, warto pamiętać, że to właśnie końcowy etap nadawania połysk ma największy wpływ na ostateczny rezultat. Efekt ten może być jednak widoczny dopiero po skrupulatnie dokonanej korekcji lakieru.
Do polerki stosuje się dwa rodzaje padów – gąbczaste i wełniane. Wybór odpowiedniego rodzaju pozwala nam uzyskać wymierne efekty, w postaci wysokiego poziomu korekcji i wyjątkowo ostrej przejrzystości. Regularne obroty skutkują równomiernym rozpadaniem się cząsteczek ściernych, które zawarte są w paście polerskiej. W rezultacie polerka obrotowa może być z powodzeniem wykorzystywana z szeroką gamą past polerskich – od mocno ściernych, aż do bardzo drobnych mleczek wykończeniowych.
W swojej pracy stosujemy polerki obrotowe, ze względu na ich większe możliwości, aniżeli ma to miejsce w przypadku polerek orbitalnych. To o tyle istotne, że często wykorzystujemy pasty mocno ścierane. Okazuje się ona również bardziej skuteczna w przypadku poważnych uszkodzeń lakieru. Jest to możliwe, dzięki zastosowaniu agresywnych past. Wraz z polerką obrotową stosujemy również pady wełniane.
Spośród wielu dostępnych na rynku detailingu komponentów wybieramy wyłącznie sprawdzone rozwiązania, gwarantując najwyższy poziom jakości i zapewniające niezbędny poziom bezpieczeństwa. W swoim warsztacie posiadamy wyłącznie maszyny renomowanych producentów – pozwalające dostosować nam zakres prędkości, ergonomię, wagę i włączniki do Państwa potrzeb. W tym elemencie kluczowym aspektem jest regulacja prędkości, która umożliwia optymalne wykorzystanie zdolności dostosowania się polerki obrotowej do różnych zadań.
Oprócz maszyny dostosowujemy rodzaje padów do danej realizacji. Rodzaj gąbki, z której wykonany jest pad wpływa na jego twardość i szorstkość. Ważnym kryterium jest również rozmiar. Do korekty lakieru wybieramy ponadto najlepsze dostępne na rynku pasty polerskie.
Będąc tak przygotowanym do polerowania lakieru samochodowego, przystępujemy do mycia i osuszania. Zazwyczaj w tym celu wykorzystujemy oczyszczoną glinkę, która skutecznie usuwa przyklejone do lakieru zanieczyszczenia. Następnie osuszamy pojazd i przystępujemy do oklejania taśmą tekturową lub taśmą malarską całego samochodu.
Jeśli samochód przeszedł cały proces pomyślnie to możemy przystąpić do polerowania lakieru samochodowego. W tym celu przygotowujemy całe stanowisko – porządkujemy miejsce, podłączamy specjalne oświetlenie i sprawdzamy grubość lakieru na samochodzie. Na bazie tych informacji planujemy pracę i dostosowujemy komponenty znajdujące się w naszym garażu. Tworzymy odpowiednią konfigurację maszyna-pad-pasta, określając poszczególne miejsce, w których mają zostać aplikowane dane warstwy. Dzielimy samochód na części i przystępujemy do pracy.
Państwo natomiast mogą się odprężyć i poczekać na efekty pracy naszego zespołu. Gwarantujemy, że samochód zyska nową jakość i będzie prezentował się wyjątkowo.