Play icon Used as Play icon for video card Star icon Used as Star icon for testimonials Chevron right icon Used as Chevron right icon for services Empty Star icon Used as Empty Star icon for testimonials Half Star icon Used as Half Star icon for testimonials
Audi RS6 szare

Najszybsze kombi i jego nowe wcielenie – Audi RS6

Audi długo kazało czekać na nową generację upragnionego przez wielu modelu RS6. Po genialnej generacji C7, inżynierowie Audi zdali sobie sprawę jak wysoko sami sobie zawiesili poprzeczkę. Nowe RS6 musiało być zatem zbudowane w taki sposób, aby jednocześnie wpasowywało się w gamę obecnych modeli a także aby pokazać, że nowa generacja oznacza także znaczną poprawę w stosunku do poprzednika.W naszym salonie autodetailingu gościliśmy już RS6 C6 i C7 – oba auta zdecydowanie zrobiły na nas wrażenie i chyba nic w tym dziwnego. To czysta przyjemność wykonywać choćby korektę lakieru na tak wspaniałych autach. Dlatego jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do nowej generacji i już ostrzymy sobie zęby na detailing najnowszej generacji RS6’ki.

WYGLĄD ZEWNĘTRZNY I DANE TECHNICZNE
Powiedzmy sobie najpierw o tym co widać na pierwszy rzut oka: wygląda zadziornie, zwłaszcza ten wyrazisty przód. Z tyłu niektórym może brakować wielkiego dyfuzora, ale wystarczy poczekać aż ten model wpadnie w ręce specjalistów od tuningu. Tam zrobią co trzeba – zwłaszcza ABT. Lakier Nardo Gray na tej wersji leży wyjątkowo dobrze. Całość dopełniają aż 22 calowe koła, co tylko może dać do myślenia jak ogromnym samochodem będzie nowe RS6. 4 litrowe TFSI będzie miało teraz 5 KM mniej, ale za to o 100 Nm momentu więcej, co przełoży się na przyspieszenie do setki w ciągu 3,6 sekundy.

Z dodatkiem ekologii

Nowością w tym układzie napędowym będzie fakt, że od teraz RS6 będzie tzw. “miękką hybrydą”. 48 woltowy układ elektryczny pozwoli zaoszczędzić trochę paliwa wspomagając silnik spalinowy oraz inteligentnie sterując jego pracą. Kolejnym elementem użytym w celach oszczędności będzie system odłączania cylindrów, czyli opcja, którą można znać już od wielu lat (stosowana np. w silnikach HEMI). Kiedy będziemy poruszali się spokojnie, RS6 będzie zwyczajnym “czterocylindrowcem”. Wystarczy jednak wcisnąć gaz i samochód sam rozpozna, że mamy ochotę na wykorzystanie wszystkich ośmiu, od razu je otwierając.

Wnętrze

Środek utrzymany jest w stylu klasycznym dla wszystkich nowych Audi: ekran przed kierowcą, a dalej podwójny ekran na środku deski rozdzielczej, który w ciągu kilku minut od ruszenia, będzie zabrudzony odciskami palców. Całość jednak wygląda bardzo “premium”. Spłaszczona u dołu kierownica oraz wstawki z ambientowym oświetleniem podkreślają, że to RS. Tak samo logo wytopione na siedzeniach. Po prostu nie ma się do czego przyczepić. Aż miło będzie zająć się dopieszczaniem takiego wnętrza w Prestige Garage!

I można by tutaj jeszcze długo rozpisywać się o najnowocześniejszych rozwiązaniach, którymi chwali się producent, ale… po co, skoro tego trzeba doświadczyć? Nie nacieszymy się suchymi danymi, tylko samym samochodem, więc o reszcie będzie można napisać dopiero po przejechaniu się nową RS6’ką. Gdy tylko pojawi się w naszej myjni, na pewno podzielimy się z Wami zdjęciami.

Ekipa Prestige Garage

Zadzwoń teraz Ikona telefonu
0

Aplikacji powłok ceramicznych

0

Wypolerowanych samochodów

0

Wypranych wnętrza samochodów

0

Umytych samochodów

0

Zregenerowanych lamp samochodowych