1. Niniejszy regulamin określa standard świadczenia usług przez Zleceniobiorcę oraz prawa
i obowiązki Zleceniodawców, zwanych dalej Klientami.
2. Prestige Garage Salon Auto Detailingu, zwany dalej Salonem, świadczy usługi auto
detailingu w ramach działalności prowadzonej przez „PRESTIGE GARAGE JAWORZNO” DAWID RYKACZEWSKI z siedzibą w 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 59, NIP: 6321960043. Salon jest czynny od
poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00.
3. Pełny zakres usług Salonu oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są
w CENNIKU. Podane ceny są cenami brutto.
4. Usługę wykonuje się po uzupełnieniu karty zlecenia/przyjęcia pojazdu na prośbę pracownika
Salonu i podpisaniu jej przez Klienta. Istnieje możliwość rezerwacji telefonicznej pod
numerem telefonu 730-848-730.
5. Samochody niestandardowych rozmiarów, typu bus, minivan, pick-up oraz te posiadające
więcej niż z 5 miejsc siedzących będą wyceniane indywidualnie. Cennik przystosowany
został pod standardowe wielkości samochodów.
6. Cena usługi może wzrosnąć m.in. poprzez niestandardowe zabrudzenie pojazdu np. sierść
zwierząt, piasek i inne materiały sypkie, igły, wylane płyny, nadmierna ilość śmieci,
nadmierne zabrudzenia elementów plastikowych.
7. Przy samochodach zabrudzonych w sposób wskazany w pkt. 6 regulaminu należy
poinformować o tym fakcie obsługę Salonu. W przypadku niezgłoszenia przez Klienta
nadmiernego zabrudzenia pojazdu przed przystąpieniem do realizacji usługi, Salon
zastrzega możliwość wzrostu ceny usługi do 50% ceny podstawowej, bez konieczności
dodatkowego informowania Klienta.
8. Płatność za usługę w Salonie następuje po jej wykonaniu, u pracownika Salonu, gotówką,
BLIK-iem lub przelewem (nie dla osób fizycznych). Dowodem zapłaty za usługę jest paragon fiskalny. Faktura VAT dotycząca usługi wystawiana jest na życzenie Klienta, po uprzednim zgłoszeniu pracownikowi Salonu i nie później niż po wystawieniu paragonu.
9. Usługi Salonu różnicowane są poziomem dokładności wykonania zlecenia. Usługi określone
w Cenniku usług frazą „standard”, gwarantują oczyszczenie minimum 50% każdego
z poszczególnych elementów czyszczonej powierzchni. Usługi określone frazą „Prestige”
gwarantują oczyszczenie minimum 75% każdego z poszczególnych elementów czyszczonej
powierzchni.
10. Każdorazowo przed rozpoczęciem wykonywania usługi, Klient ma obowiązek zgłosić
miejsca podatne na uszkodzenia, m.in. takie jak świeżo lakierowane miejsca lub ubytki
lakieru. W przypadku, gdy Klient nie zgłosi miejsc podatnych na uszkodzenia, Salon nie
ponosi odpowiedzialności za powstałe straty. W przypadku zauważenia przez pracownika
Salonu uszkodzeń mogących się powiększyć w trakcie wykonywania usługi lub wpłynąć
w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, Salon może odmówić wykonania usługi.
11. Klient jest zobowiązany poinformować pracownika Salonu o nietypowym wyposażeniu
pojazdu, zamocowanym do nadwozia.
12. Klient powinien poinformować pracownika Salonu o nadmiernie rozgrzanych tarczach
hamulcowych, aby uniknąć ich odkształcenia podczas mycia. Klient powinien
poinformować również o posiadaniu hamulców ceramicznych w pojeździe.
13. Usługi w postaci mycia silnika oraz prania tapicerki, ze względu na podwyższoną możliwość
wystąpienia uszkodzeń w pojeździe, są wykonywane na ryzyko Klienta.
14. Salon nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe i gotówkę pozostawioną
w pojeździe, poza rzeczami zdeponowanymi w biurze Salonu.
15. Klient zobowiązany jest do samodzielnego zdemontowania fotelików dziecięcych przed
zleceniem wykonania usługi.
16. Podczas czyszczenia wnętrz pojazdów, w których foteliki dziecięce nie zostały
zdemontowane przez Klienta, foteliki nie zostają zdemontowane.
17. Termin podany w karcie zlecenia jest terminem orientacyjnym, w niektórych przypadkach
może on ulec skróceniu lub wydłużeniu, w zależności od poziomu obciążenia Salonu
zleceniami.
18. Salonowi przysługuje prawo zatrzymania pojazdu Klienta jako zastaw do czasu
uregulowania wszelkich należności związanych z usługą Salonu.
19. Po wykonanej usłudze Klient zobowiązany jest do oględzin pojazdu i zgłoszenia
ewentualnych zastrzeżeń co do stanu samochodu, pracownikowi Salonu lub jego
przełożonym. Po odbiorze pojazdu z Salonu nie uwzględnia się reklamacji.
20. Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2023 roku.