Play icon Used as Play icon for video card Star icon Used as Star icon for testimonials Chevron right icon Used as Chevron right icon for services Empty Star icon Used as Empty Star icon for testimonials Half Star icon Used as Half Star icon for testimonials
image

Polerowanie lamp samochodowych

Sprawdź cennik
image

Polerowanie lamp samochodowych – z czym to się je?

Kiedyś ( do około lat 90’ ) wszystkie lampy samochodowej były szklane, rozbieralne i drogie w produkcji. Jednak potrafiły bez problemu wytrzymać całą karierę samochodu, a ich blask i klarowność nie malała. Było też dużo trudniej je porysować, rozbić, zmatowić. A polerowanie lamp szklanych było niemożliwe. Były jednak odporne na warunki atmosferyczne, drobne uszkodzenia mechaniczne,  promieniowanie UV itd.

Obecnie tańsze tworzywa sztuczne wyparły szkło, także w motoryzacji. Są one mniej trwałe i nierozbieralne ale z drugiej strony są tańsze w produkcji i lżejsze. Zdarza się, że już w kilku (3-5) latkach wykonywane jest polerowanie lamp (bez usuwania warstwy zabezpieczającej).

Kto lub co nam „psuje” lampy?

Największym minusem plastikowych lamp jest ich odporność na warunki atmosferyczne i wszechobecne słoneczne promieniowanie UV ( ultrafiolet, a dokładnie UV-A „psuje” nam lampy ). Zaraz po promieniowaniu UV, największą szkodę wyrządza lampom natura: różnego rodzaju opady ( przede wszystkim kwaśne deszcze), owady i guano (silnie żrące kwasy w nich zawarte), uszkodzenia mechaniczne ( drapanie skrobaczką, ubytki od kamieni, szorstka szczotka/gąbka na myjni ), detergenty ( płyn do spryskiwaczy, agresywna chemia myjąca na myjniach bezdotykowych o silnym pH zasadowym).

A co z wnętrzem lampy?

Zadbanie o wnętrze lampy jest także bardzo ważne. Podstawą jest oryginalna żarówka/żarnik – z homologacją i odpowiednią mocą i temperaturą świecenia. Gdy żarówka/ żarnik jest zbyt mocny ( głównie przy zakupie chińskich Super Extra Jasnych żarówek a’la „xenon”) to zbyt wysoka temperatura żarówki wypala wewnętrzną część klosza i odbłyśnik. Skutkiem tego jest spękany i matowy klosz lampy i czarny lub ciemny nalot na odbłyśniku. Wszystko to wpływa na przenikanie i odblask światła przez lampę.

image
image

GWARANCJA NA LAMPY? CZEMU NIE!

Wybierz opcję z zabezpieczeniem lamp powłoką ochronną i zyskaj 2 letnią gwarancję lub wybierz zabezpieczenie folią PPF z 5 letnią gwarancją ! Zrób to raz a porządnie, a będziesz się cieszył efektem przez kolejne lata.

image
image

Ok, czas coś zrobić z lampami. Ale co?

Są 2 sposoby. Pierwszy to polerowanie lamp, a drugi to ich renowacja. Czym się różnią i którą opcję wybrać?

Polerowanie lamp – mechaniczne polerowanie lamp z zewnątrz na wysoki połysk i zabezpieczenie powłoką ochronną. 

Zalecana dla lamp: lekko matowych z nieuszkodzoną fabryczną powłoką ochronną.

Renowacja lamp – szlifowania lamp z zewnątrz w celu usunięcia uszkodzonej warstwy ochronnej i wyrównaniu niedoskonałości. Zabezpieczenie powłoką ochronną lub folią PPF (rekomendowane).

Zalecana dla lamp: mocno matowych, pożółkłych, porysowanych, z pękającym/ łuszczącym się lakierem bezbarwnym

image
image
Social icon

Polecam serdecznie, super jakość wykonania, nawet nie miałam pojęcia, że tak mogą wyglądać reflektory przednie w mojej Camry, porządnie wypolerowane i zabezpieczone ceramicznie. Doskonała jakość wykonania za niską cenę. Na pewno tylko tam wrócę jak będzie trzeba.

Monika czarna Renowacja lamp
Social icon

Moje reflektory dostaly drugie zycie, szybko, pięknie na medal !!! Polecam !!!

Jessica Miskowiec Renowacja lamp
Zadzwoń teraz Ikona telefonu
0

Aplikacji powłok ceramicznych

0

Wypolerowanych samochodów

0

Wypranych wnętrza samochodów

0

Umytych samochodów

0

Zregenerowanych lamp samochodowych