Play icon Used as Play icon for video card Star icon Used as Star icon for testimonials Chevron right icon Used as Chevron right icon for services Empty Star icon Used as Empty Star icon for testimonials Half Star icon Used as Half Star icon for testimonials
Volkswagen wychodzi poza schematy – T-Roc Cabriolet

Volkswagen wychodzi poza schematy – T-Roc Cabriolet

Oto on – najbardziej szalony pomysł na jaki mogli wpaść ludzie z Volkswagena, którzy na co dzień nie wydają się zbyt rozrywkowi. Nie oznacza to oczywiście że samochód jest zły, wręcz przeciwnie: fajnie, że takie samochody jak T-Roc Cabriolet będą dostępne w salonach.

Szalony pomysł ujrzy światło dzienne
Dokładnie tak – Volkswagen, o którym właśnie czytacie nie jest tylko przypadkowym konceptem, ale autem, które zostało przemyślane i dopuszczone do produkcji. I wiemy jedno: chcemy jak najszybciej widzieć go w Prestige Garage. Choćby na klasycznym, ale fachowym myciu zewnętrznym. Każdy moment jest dobry żeby poznać bliżej ten samochód. Odkurzanie takiego auta w środku też byłoby przyjemne, bo nie mając dachu nad głową pracuje się bardzo wygodnie.

Co ciekawe, Volkswagen T-Roc Cabriolet nie będzie pierwszym na świecie crossoverem cabrio. Pierwszy był Nissan Murano Crosscabriolet. Nie słyszeliście? Nic nie szkodzi, w Polsce częściej spotkacie Lambo Aventador niż tego dziwoląga. To może świadczyć o wynikach sprzedaży, które lekko mówiąc… nie były najlepsze. Co innego Volkswagen. Światowy gigant podejmuje raczej przemyślane decyzje, więc i z T-Rokiem jako kabrioletem wiąże pewne nadzieje.

Dane techniczne

A więc teraz szybkie informacje na jego temat – T-Roc Cabriolet będzie posiadał materiałowy dach. To nawiązanie do Golfa i Beetle, które również w wersji ze składanym dachem, posiadały materiałowe jego pokrycie. Dach otworzymy i złożymy w 100% automatycznie. Zajmie to 9 sekund i będziemy mogli zrobić to również w trakcie jazdy z prędkością do 30 km/h. Jak wiadomo, każdy kabriolet w porównaniu do wersji z dachem traci przede wszystkim na sztywności nadwozia. Dlatego też T-Roc został zaprojektowany od nowa. Rozstaw osi zwiększył się prawie o 4 cm, a i sam samochód jest o 3,5 cm dłuższy od standardowego modelu. Pod maską albo 1.0 TSI 115 km, albo 1.5 TSI o mocy 150 km. Ten drugi będzie mógł współpracować z 7 biegowym DSG.

Podsumowanie

Sam samochód wydaje się bardzo lifestyle’owy i ciekawy. Wygląda zdecydowanie na plus, a poza tym posiada zalety typowe dla crossovera, co jest jego dodatkowym atutem. Teraz wystarczy czekać i obserwować, jak klienci przyjmą taką ideę Volkswagena.

Ekipa Prestige Garage

Zadzwoń teraz Ikona telefonu
0

Aplikacji powłok ceramicznych

0

Wypolerowanych samochodów

0

Wypranych wnętrza samochodów

0

Umytych samochodów

0

Zregenerowanych lamp samochodowych